Kerst en Coca-Cola zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Om het ultieme kerstgevoel te verspreiden is een mooie samenwerking ontstaan tussen Coca-Cola, de Serious Request Actie van 3FM (Glazen huis) en het Rode Kruis. In 2007, 2008 en 2009 produceerden wij voor Coca-Cola de Kersttour. Met de beroemde kersttruck bezochten wij alle grote kerstevenementen door heel Nederland met als doel zo veel mogelijk geld ophalen voor 3FM Serious Request. Vaste onderdelen van ons rondreizende circus waren; verkoop van speciale kerst Alu-bottles, optredens op ons Coca-Cola podium (o.a. Di-rect, Caro Emerald, Bertolf, Waylon, Flinke Namen, Stereo en Racoon) , Live presentaties en reportages van 3FM DJ Michiel Veenstra, op de foto met Santa en de Surprisetruck; tegen betaling van 10 euro kon je achterin de Surprisetruck naar binnen om te kijken welke Bekende Nederlanders die dag plaats had genomen in het gezellig ingerichte huiskamertje. Ondanks de koudste kersttour ‘ever’ in 2009, waarbij we soms letterlijk vastgevroren stonden en de koffie bevroor in ons bekertje, heeft de Kerstman op 24 december 2009 een cheque van ruim 160.000 euro kunnen overhandigen aan de DJ’s in het glazen huis in Groningen.